Сексизм у рекламі - Форум

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Общий форум » Обсуждения » Сексизм у рекламі (Бути чи небути)
Сексизм у рекламі
FlvДата: Середа, 01.06.2011, 13:57 | Повідомлення # 1
Група: Пользователи
Повідомлень: 22
Статус: Offline
Об'єднання рекламних арт-директорів Італії (Italian Art Directors Club, ADCI) розпочало боротьбу з проявами сексизму в рекламі. До протестної кампанії приєдналися вже більше 200 різних організацій. ADCI закликає своїх колег і рекламодавців до добровільної відмови або обмеження використання в рекламі жіночого тіла.

http://gender.at.ua/news/2011-05-31-767
 
YoriДата: Субота, 31.03.2012, 00:16 | Повідомлення # 2
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
А до чого тут Iталiя ?
 
taisДата: Неділя, 01.04.2012, 22:23 | Повідомлення # 3
Група: Адміністратори
Повідомлень: 7
Статус: Offline
Проект "Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі" було розпочато у 2011 році за Ініціативою Української Асоціації Маркетингу та підтримано Фондом ім.Фрідріха Еберта в Україні. Після багатьох експертних зустрічей було розроблено проект Стандартів та представлено на широке обговорення представникам ринку реклами та маркетингу, гендерним експертам, активістам громадських організацій, викладачам реклами та маркетингу українських ВУЗів.
31 вересня 2011 року відбувся Всеукраїнський Форум рекламістів, на якому було прийнято "Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі" для впровадження механізму саморегулювання на українському ринку. Стандарти підтримали Всеукраїнська рекламна коаліція, Українська асоціація директ маркетингу, Спілка рекламістів України, Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив, Індустріальний телевізійний комітет, Інститут ліберального суспільства, ВГО «Школа рівних можливостей», Центр гендерно-правової освіти, Жіночий консорціум України та інші. Крім того, цю ініціативу підтримали міжнародна та європейська асоціації рекламістів.
У 2012 році розпочалась співпраця з Міністерством соціальної політики.
Наразі створено Індустріальний Ґендерний Комітет (ІҐК) з реклами, що розглядає скарги від громадян та виробляє заходи щодо припинення рекламних кампаній, котрі принижують людську гідність чи є дискримінаційними за ознакою статі.
Наразі розробляється сайт ІҐК та проводяться заходи щодо популяризації Стандартів на ринку реклами та серед громадянського суспільства.
 
Форум » Общий форум » Обсуждения » Сексизм у рекламі (Бути чи небути)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: