17:26
На базі НВК №10 «ЗНЗ-ДНЗ» м. Лозова відбулося відкриття першої в Харківській області кафедри ґендерночутливих технологій в освіті
Центри ґендерної освіти у ВНЗ, що проводять свою роботу в рамках проекту «Створення Центру ґендерної освіти у ВНЗ – перший крок до впровадження ґендерних підходів у систему вищої освіти», виходять за межі власних вишів з новими ініціативами щодо впровадження ґендерних підходів в систему освіти.  Одним із перших таких проектів стало створення кафедри ґендерночутливих технологій в освіті Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди за участі Ґендерного центру у рамках напряму «Університетська кафедра в школі».

Метою проекту, який був одностайно підтриманий колективом Лозівського НВК №10 на чолі із директором В. М. Бондаренком та Відділом освіти Лозівської міської ради Харківської області, є створення пілотної моделі ґендерночутливого навчального закладу та сприяння розбудові ґендерночутливого освітнього простору в Україні.

25 березня 2013 р. в НВК №10 «ЗНЗ-ДНЗ» м. Лозова відбулося розширене засідання новоствореної кафедри, основним питанням порядку денного якого стало стратегічне планування подальшої діяльності  і окреслення напрямів роботи зі створення в Лозівському навчально-виховному комплексі №10 ґендерночутливого освітнього простору. До участі в засіданні були запрошені експертки з ґендерної політики, представництво закладів освіти Харкова, ЗМІ. 

Учасники й учасниці засідання ознайомилися з міжнародним та національним законодавством та міжнародними зобов’язаннями України у сфері забезпечення ґендерної рівності,  а також із системою роботи щодо впровадження державної ґендерної політики в Харківській області, яку здійснює Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту ХОДА,  Харківський обласний центр молоді та Обласний ґендерний ресурсний центр. 

У формі групової роботи під час зустрічі було визначено основні напрями діяльності, серед яких робота з педагогічним та учнівським колективом, батьківством та технічним персоналом НВК, навчальні та виховні заходи, заходи щодо аудиту навчального закладу. Усі були одностайні в тому, що тільки системна робота має привести до бажаних результатів – підвищення ґендерної чутливості та компетентності як педагогічного, так і учнівського колективу НВК.
Інформаційно-методичну підтримку проекту здійснюватиме Обласний ґендерний ресурсний центр».


На жаль, як це часто буває, автори сюжету вклали своє власне розуміння тих процесів, що відбуватимуться у ЛНВК №10. Насправді, основною метою не є навчання дівчат столярній справі, а хлопчиків шиттю та готуванню їжі. Ідеться про комплексний особисто-орієнтований підхід до кожної дитини, створення умов для рівної реалізації власного творчого потенціалу кожної дитини, незалежно від її статі.

Проект «Створення Центру ґендерної освіти у ВНЗ – перший крок до впровадження ґендерних підходів у систему вищої освіти» реалізується у Харкові Обласним ґендерним ресурсним центром у партнерстві із представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта. В Харківській області велику підтримку проекту надає Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту ХОДА та Харківський обласний центр молоді. На сьогодні у Всеукраїнську мережу, створену в рамках проекту входять  ґендерні центри, кафедри та лабораторії 22 ВНЗ різних міст України.

Категорія: Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ | Переглядів: 2155 | Додав: dvm | Рейтинг: 4.8/4
Всього коментарів: 0
avatar
П`ятниця, 29.03.2024, 01:05
Вітаю Вас Гость

Категорії розділу

Новини музею [64]
Акції та звернення [63]
16 днів проти насильства [21]
Всесвітня кампанія
100-річчя 8 березня [7]
Жіночі сторінки історії [10]
календар знаменних та пам’ятних дат
Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ [46]

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика


Онлайн всього: 14
Гостей: 14
Користувачів: 0