Головна » 2017 » Вересень » 26

«Ефективна та гендерно збалансована реклама: Як продати без сексизму» - назва нового проекту, мета якого - допомогти звільнити українську рекламну індустрію від гендерних стереотипів та сексизму. Попри те, що використання гендерна дискримінація в рекламі викликає хвилю обурення, маркетологи/-ні та PR-спеціалісти/-ки знов і знов звертаються до цих прийомів, наповнюючи український інформаційний простір прикладами зневажливого відношення до протилежної статі. 

Переглядів: 364 | Додав: dvm | Дата: 26.09.2017 | Коментарі (0)

Субота, 16.12.2017, 22:35
Вітаю Вас Гость

Категорії

Новини музею [60]
Акції та звернення [51]
16 днів проти насильства [20]
Всесвітня кампанія
100-річчя 8 березня [7]
Жіночі сторінки історії [10]
календар знаменних та пам’ятних дат
Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ [46]

Вхід

Календар новин

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пошук

Партнери


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0