З 15 листопада на українських телеканалах розпочалася трансляція нового соціального ролику «Вагітний чоловік», спрямованого на запобігання відмовам від немовлят. Ролик розроблений креативним агентством «PROVID» для представництва благодійної організації «Кожній дитині» в Україні. Озвучив ролик відомий український співак – Андрій Кравчук.
Молоді «випадкові» матері, як правило, приймають рішення відмовитись від дитини. Вони юні, недосвідчені, налякані та розгублені. Зазвичай їх рішенням керує відсутність підтримки з боку сім’ї та психологічна криза. В 2007 році в Київській області 73 породіллі відмовилось від немовлят. Це цілий дитбудинок. Реальним вирішенням цієї проблеми є створені нами соціальні служби раннього втручання, соціальні центри матері та дитини, де молода мати живе з своєю дитиною, виховує її та здобуває освіту чи професію. За два останні роки в такий спосіб було попереджено 142 відмови.
Новий ролик є другим етапом довгострокової комунікаційної кампанії, яка стартувала 15 серпня 2008 року в Києві і Київської області. На першому етапі проекту на стандартних і нестандартних носіях розміщувалися оголошення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки, з проблемами».
На другому етапі кампанія реалізовує два завдання. По-перше, повідомити цільову аудиторію – молодих «випадкових» матерів з інтернатів, неблагополучних і малозабезпечених сімей – що поряд з ними є люди, які дійсно розуміють їх проблеми і готові допомогти у будь-який момент. По-друге, спонукати дівчат звернутися в центри соціальних служб. Для вирішення завдань креативна команда PROVID використовувала прийом драматизації. Образ вагітного чоловіка передає глибоке розуміння і залучення співробітників соціальних служб в складну ситуацію дівчат. Співробітники центрів сприймають проблеми дівчат як свої власні і готові у всьому надавати їм посильну допомогу.
Володимир Кузьмінський, директор ПБО «Кожній дитині» в Україні: «Повне взаєморозуміння на всіх етапах - ось головна складова нашої співпраці з агентством PROVID. Завдяки цьому удалося створити рекламу, яка не залякує, не соромить, не виховує, не волає, а діє. Вже після першого етапу реалізації кампанії можна з упевненістю сказати, що ми на вірному шляху. Після того, як в нашій комунікації ми показали можливість і реальність вирішення особистої проблеми дівчини, соціальні працівники центрів отримують всю більшу кількість дзвінків і звернень від клієнтів. На наш погляд – це і є ефективний креатив».
Кирило Чичкан, креативний директор PROVID: «Наша перша робота для цього клієнта вже завоювала 2-е місце серед 30 пропозицій на конкурсі «Найкращий проект місцевої соціальної кампанії». І завдяки цій перемозі, організація отримала додаткову фінансову підтримку для проведення наступних етапів соціальної кампанії. Робота Агентства підтверджує, що креативні ідеї ефективні».
Роберт Лові, виконавчий креативний директор PROVID: «Цей проект Агентство реалізовує pro bono. Це практика всіх європейських агентств. І я радий, що PROVID підтримує її в Україні. Враховуючи дуже скромний бюджет ролика – його режисерами виступили я і Кирило Чичкан. Дружня нам продакшн компанія Radioactive надала безкоштовно практично всю техніку. Агентство довело, що реалізувати проекти з низьким бюджетом якісно можливо, якщо підходити до них креативно і всім разом, з командою і партнерами».
Вихід ролика на національні канали України запланований листопад-грудень.
З повною версією ролика Ви можете ознайомитися тут:
http://ru.youtube.com/watch?v=wqUZOEoslm0
Більше про кампанію Ви можете прочитати тут: http://www.childseparation.net/
За додатковою інформацією, звертайтеся: Швед Оксана – менеджер з комунікацій ПБО «Кожній дитині в Україні» os@everychild.org.ua80672346097; 457 29 10, 457 29 11
|