01:43
Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ. ІV Школа з обміну досвідом створення центрів ґендерної освіти у ВНЗ
16-18 березня 2012 р. у Харкові відбулась ІV Школа з обміну досвідом створення центрів ґендерної освіти у ВНЗ. 
 
Проект реалізується у Харкові за ініціативи Харьківського обласного гендерного ресурсного центру у партнерстві із регіональним представництвом Фонду імені Фрідриха Еберта.
 
У Харкові велику допомогу надає Головне управління у справах сім,ї, молоді та спорту ХОДА. В заході  взяли участь представниці та представники вже створених ЦҐО м. Харкова (ХНУВС, ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ХНУБА, ХГПА, ХНТУСХ імені П. Василенка, ХНУРЕ), представники ВНЗ, що розпочинають діяльність по створенню центрів (ХІПА,  ХУЦЗ, ХДАМГ, Харківський регіональний інститут державного управління), представниці університетів м. Житомира, Тернополя, Сум та Донецька.
 
Під час роботи Школи були підведені підсумки досягнутого за час реалізації проекту «Створення ЦҐО ВНЗ – крок до ґендерно-чутливого ВНЗ» з вересня 2011 р. дотепер, презентовано Всеукраїнську мережу ЦҐО ВНЗ, яка народилась у січні 2012 р. під час роботи ІІІ Школи з обміну досвідом ЦҐО ВНЗ.
 
Учасникам та учасницям заходу було представлено сайт Всеукраїнської мережі, що створюється на волонтерських засадах активістами ЦҐО ХНУРЕ як майданчик спільної діяльності центрів. 
 
Під час інших сесій учасники та учасниці взяли участь в урочистому відкритті Центру ґендерної освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ознайомилися із виставками Музею історії жіноцтва, історії жіночого та ґендерного руху, екскурсії виставками провели активістки ЦҐО університету, з новою експозицією «Жінки-педагогині», що створена у віртуальному музеї за участі активісток ЦҐО університету.
 
 У форматі відкритий мікрофон учасники та учасниці обговорили концепцію Всеукраїнської мережі ЦҐО ВНЗ.
 Також вони взяли участь у рольовій грі «Як зацікавити колектив ВНЗ ґендерною тематикою?», в інтерактиві «Ми в соціальних мережах», у творчій майстерні «Ґендерний кінозал як форма інформаційно-просвітницької діяльності ЦҐО» під час якої дізналися що таке «ґендерний кінозал» і що потрібно для його організації та функціювання (досвід ЦГО ХНУВС). 
 
 
Під час роботи у творчій майстерні «Університет дружній до сім’ї» (досвід Сумського державного університету) вони узнали що таке «університет дружній до сім’ї» та що треба зробити, щоб створити в університеті атмосферу сприятливу до поєднання навчання із сімейними та батьківськими обов’язками.
 
У творчій майстерні: «Рольові ігри та медіа проекти для студентської молоді» вони познайомилися із творчими медіа проектами студентів ХГПА «Художні та мультиплікаційні фільми, що демонструють та пропагують різні види насильства».
 
З методикою проведення настольної гри «Стоп насильству!» вони ознаймилися під час майстер-класу, під час якого вони отримали можливість взяти в ній участь.
 
Їм було презентовано нові інформаційно-методичні видання та навчальні відеоролики Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні «Ґендерні стереотипи в ЗМІ», «Ґендер на роботі та в бізнесі», «Ґендер у повсякденному житті», «Насильство в сім’ї».
 
В малих группах вони працювали над концепцією ґендерно-чутливого ВНЗ:
 · Ґендерно-чутливий ВНЗ та індикатори оцінки .
 · Шляхи створення ґендерно-чутливого ВНЗ.
 
Було запропоновано формулювання «індекс ґендерної чутливості ВНЗ», як головного індикатору вимірювання гендерно-чутливого ВНЗ.
 
Напрацювання груп були презентовані та обробляються до викладення на сайті мережі. Найбільшу активність учасники та учасниці проявили під час Work-shop «Спільна скарбничка»: знахідки, можливості та ресурси ЦҐО – учасників Школи, під час якої вони презентовали свої творчі ідеї та проекти:  конкурс творчих робіт «Золотой запас нації» у журналі «Счастливая»; фотоконкурс «Бути батьком – це…»; проект «Харків – місто рівних можливостей»; Міжвузівська ґендерна школа волонтерства; Міжвузівський проект «Сім’я – це партнерство»; методичні матеріали з проведення Ґендерного кінозалу.
 
Головні напрямки подальшої діяльності, що були означені: доробка концепції Всеукраїнської мережі ЦҐО ВНЗ; доробка концепції ґендерно-чутливого ВНЗ; наповнення та промоушен сайту; проведення спільних інформаційно-просвітницьких заходів.
 
 Головні проблеми, що були означені для мережі: регулярне підвищення кваліфікації співробітників та волонтерів центрів; сертифікація співробітників центрів; організація регулярного навчання колективу ВНЗ (викладацького складу), що сприятиме створенню ґендерно-чутливого середовища у ВНЗ.
 
Категорія: Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ | Переглядів: 1941 | Додав: tais | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вівторок, 19.03.2024, 11:17
Вітаю Вас Гость

Категорії розділу

Новини музею [64]
Акції та звернення [63]
16 днів проти насильства [21]
Всесвітня кампанія
100-річчя 8 березня [7]
Жіночі сторінки історії [10]
календар знаменних та пам’ятних дат
Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ [46]

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Статистика


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0