Головна » 2013 » Вересень » 28 » Як впроваджувати гендерні підходи в навчальні програми та щоденну роботу ВНЗ
Як впроваджувати гендерні підходи в навчальні програми та щоденну роботу ВНЗ
09:50

Як впроваджувати гендерні підходи в навчальні програми та щоденну роботу ВНЗ

26-27 вересня у  СумДУ відбувся науково-практичний семінар «Впровадження ґендерних підходів в навчальні програми та щоденну роботу ВНЗ», організаторами якого виступили Ґендерний ресурсний центр СумДУ, представництво Фонду імені Ф. Еберта в Україні та Всеукраїнська мережа центрів ґендерної освіти ВНЗ. Символічним стало проведення заходу в межах двох визначних для організаторів подій - Тижня відкритих дверей ініціативи «Заклад, дружній до сім’ї» у СумДУ та Тижня німецької культури в Україні.

Метою семінару став пошук дієвих механізмів включення ґендерного компоненту у діяльність вищих навчальних закладів. Адже на сьогодні існуюча мережа центрів ґендерної освіти ВНЗ має справу з утіленням поки що інноваційних для нашої країни  гендерно-чутливих практик і підходів. Через це виникає постійна необхідність вивчення та апробації стратегій, які доводять свою важливість, доцільність, затребуваність в умовах модернізації освіти.

Учасники та учасниці семінару, які завітали до СумДУ з різних куточків України, мали змогу ознайомитись з досвідом ґендерночутливої ініціативи СумДУ – «Заклад, дружній до сім’ї», представити свої успішні практики, розробити власну пілотну програму втілення ґендерночутливих умов у ВНЗ, а також об’єднатися задля проведення  всеукраїнської промоушен-кампанії «Ґендерночутливе середовище у ВНЗ».  

Запланована надалі співпраця активістів та активісток Всеукраїнської мережі центрів ґендерної освіти ВНЗ обіцяє початок нового етапу роботи освітян, які імплементують ідеї рівності та справедливості. Серед визначених на семінарі завдань – розвиток мережі центрів, впровадження ґендерночутливих ініціатив у щоденну роботу ВНЗ, лобіювання програм сприяння конкурентоспроможності молодих сімей/матерів на ринку праці. Місце СумДУ у цьому процесі перетворень вже добре визначилось – наближення освітнього простору до реалій професійного життя, проведення просвітницько-мотиваційної кампанії щодо втілення ґендерночутливих ініціатив на рівні адміністрації інших ВНЗ, а також розробка пропозицій зі створення державної ґендерночутливої програми для робітників з сімейними зобов’язаннями. Вся ця діяльність знайшла підтвердження своєї ефективності досвідом країн, які мають сталі традиції гуманізму та захисту прав людини. Ґендерночутливі програми дій на рівні країни поліпшують якість життя не лише жінок, а й сімей в цілому, сприяючи цілям економічного процвітання та соціального благополуччя. 

http://leleka.sumdu.edu.ua/uk/news/216-yak-vprovadzhuvati-genderni-pidkhodi-v-navchalni-programi-ta-shchodennu-robotu-vnz.html 


Переглядів: 569 | Додав: tais | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | Вхід ]
П`ятниця, 20.10.2017, 16:28
Вітаю Вас Гость

Категорії

Новини музею [60]
Акції та звернення [51]
16 днів проти насильства [17]
Всесвітня кампанія
100-річчя 8 березня [7]
Жіночі сторінки історії [10]
календар знаменних та пам’ятних дат
Новини Всеукраїнської мережі Центрів гендерної освіти ВНЗ [46]

Вхід

Календар новин

«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пошук

Партнери


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0