16 червня 2009 р. у м. Кіровограді відбувся дискусійний клуб «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі», який відкрив тижневу виставку сексистської реклами.
Цим заходом Кіровоград приєднався до Всеукраїнського руху проти сексизму в українських ЗМІ та рекламі, розпочатого у березні 2006 р. акцією «Стоп сексизм!», ініційованою Науково-дослідним центром «Жінка і суспільство» (м. Львів).
Більш докладно про Всеукраїнський рух «Стоп сексизм!» можна прочитати у каталозі «Кращі практики вирішення ґендерних проблем», виданого Харківським обласним ґендерним ресурсним центром по підсумках Всеукраїнської виставки-ярмарку ґендерних ідей та проектів, що відбулась у Харкові 2-3 жовтня 2008 р. за підтримки Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні.
«Кращі практики вирішення ґендерних проблем» - це каталог кращих ідей, проектів та практик ґендерних ресурсних та освітніх центрів і громадських організацій ґендерного спрямування, презентованих під час проекту «Виставка-ярмарок ґендерних ідей та проектів», реалізованого за підтримки Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні 2-3 жовтня 2008 р.
|