15-16 червня 2010 р. у Києві відбулась Міжнародна конференція «Соціальна реклама: обмін досвідом».
Організатори конференції – Проект Європейського Союзу «Права жінок та дітей в Україні – комунікаційний компонент» та Міністерство України у справах сім,ї, молоді та спорту.
У конференції взяли участь журналісти, представники громадських організацій, державні службовці, міжнародні медіа-експерти.
В рамках конференції були організовані майстер-класи за участі міжнародних медіа-експертів: «Зараження розмови: вірусний маркетинг у просуванні соціальних змін», «Зміна парадигми: ефективні європейські соціальні кампанії», «Вплив на соціальний консенсус завдяки розумінню психології сприйняття змін», «Зупинити кулак у Росії: ефективні кампанії з протидії домашньому насильству», «Як зробити, щоб кошти, вкладені у кампанію, себе виправдали: успішні європейські кампанії, проведені ГО», «Емоція, історія, сюжет, ефект: як креатин має працювати на ефективність комунікації», «Права жінки – це права людини; кампанія проти домашнього насильства Amnesty International», «Як зробити, щоб редактор був від вас у захваті: успішна соціальна журналістика», «Як привернути увагу медіа до вашої кампанії».
Учасникам конференції було надано можливість презентувати свої проекти у виставці найкращих комунікаційних кейсів.
Музей історії жіноцтва, історії жіночого та гендерного руху взяв участь у роботі конференції та презентував віртуальну версію Музею http://gendermuseum.com
|