23:31 Акція « Я обираю вільний інформаційний простір» | |
Волонтери під час акції "Я обираю вільний інформаційний простір" провели моніторинг зовнішньої реклами у м. Херсоні. В результаті було виявлено 6 грубих порушень. Перед безпосереднім моніторингом зовнішньої реклами 48 студентів пройшли підготовку відвідавши лекції «Реклама. Види реклами. Порушення суспільної моралі у рекламі», яку проводили Олена Микитась та Євгенія Руссу. Студенти – майбутні соціологи ознайомились з видами реклами та законами, які не дозволяють порушувати суспільні норми та цінності в ній. Так виникла волонтерска група оцінки зовнішньої реклами до складу якої війшли 20 студентів. Всі учасники отримали моніторингові картки та інструктаж по їх заповненню. Об’єднавшись у 6 груп вони пройшли по центральним вулицям міста. Через 1 годину презентували результати проведеного моніторингу. В результаті були написані 6 заяв на управління у справах захисту споживачів у Херсонській області на ті реклами, які порушують закони «Про рекламу»; «Про захист суспільної моралі», оскільки там було використано зображення зброї, дискримінаційна реклама, реклама алкогольних напоїв. Моніторинг зовнішньої реклами здійснювався шляхом візуального огляду зображення та прочитування текстової інформації, розміщеної на носіях зовнішньої реклами (біллборд, сіті – лайт, вивіска, відкриті вітрини торгівельних закладів та закладів послуг, щити на будинках, дошки рекламних оголошень, афіші, вуличні розтяжки, інші об’єкти)
Ініціатором проведення акції стали: Ірина Шаповалова – представник Національної експертної комісії України з питань Наталія Дорофєєва – начальник відділу управління з питань внутрішньої політики Олена Микитась – голова експертної робочої групи ( ХОЦ «Успішна жінка»); Євгенія Руссу – представник обласного управління у справах захисту прав споживачів. Що передувало акції? До проведення акції долучились волонтери кафедри соціальної роботи інституту історії психології та соціології Херсонського державного університету (ст. викладач кафедри Оленковська Лариса) Акція стала продовженням низки заходів, організованих Херсонським обласним центром «Успішна жінка» щодо питання сексизму у рекламі, тобто дискримінаційному зображенні жінок або чоловік у рекламі. Акції передували такі заходи як дискусійний клуб, обговорення за методикою «Світового кафе», де рекламщики, громадськість, держслужбовці обговорювали питання сексизму та яким чином це можно регулювати. Микитась Олена , | |
|
Всього коментарів: 0 | |
Категорії розділу | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Вхід на сайт |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|