22:15 В Італії розпочали кампанію проти сексизму в рекламі | |
Об'єднання рекламних арт-директорів Італії (Italian Art Directors Club, ADCI) розпочало боротьбу з проявами сексизму в рекламі. Про це повідомляє Agence France-Presse. До протестної кампанії приєдналися вже більше 200 різних організацій. ADCI закликає своїх колег і рекламодавців до добровільної відмови або обмеження використання в рекламі жіночого тіла.
Приводом для початку боротьби стала серія сексуальних скандалів за участю прем'єр-міністра країни Сильвіо Берлусконі. У лютому цього року тисячі італійських жінок взяли участь в акціях протесту проти поведінки прем'єра, які пройшли більш ніж в 60 містах. Після цього італійці звернули увагу на те, що права жінок у країні часто порушуються.
"Італійська реклама - одна з найбільш сексистських у світі," - пише у своєму блозі керівник ADCI Массімо Гуастіні (Massimo Guastini). Там же Гуастіні зазначає, що цю ініціативу повинні підтримати представники ЗМІ та телебачення: реклама займає всього 17 відсотків ефіру, а увесь інший зміст залишиться сексистським навіть у разі успіху кампанії ADCI проти дискримінації в рекламі.
За 2010 рік італійський рекламний регулятор заборонив 22 реклами за порушення норм пристойності. При цьому співробітники регулятора відзначили, що кількість скарг на занадто сексуальну або таку, що дискримінує жінок рекламу різко зросла.
Нагадаємо, на початку травня цього року в Італії розгорівся скандал навколо реклами IKEA
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
Категорії розділу | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Вхід на сайт |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|