11:58 ЖКУ презентував результати громадського моніторингу | |
Моніторинг мав за мету висвітлити досягнення та виклики, які супроводжували процес упровадження Програми на національному та місцевому рівнях, узагальнити висновки та надати рекомендації щодо формування ґендерної політики в майбутньому.
Організатори моніторингу намагались оцінити, зокрема, чи було призначено відповідальних за впровадження Програми і хто ці відповідальні; які заходи проводилися і скільки коштів було виділено за здійснення запланованих заходів; а також, які проблеми не були враховані у Програмі загалом.
«Важко оцінити програму, яка має не чіткі цілі та невизначені індикатори ефективності», - сказала Тетяна Іваніна, голова Полтавського обласного осередку «Жіночого консорціуму України». І додала: «Кошти, які виділялися в рамках фінансування обласних програм і заходів стали фактично єдиним показником, за яким можна було прослідити динаміку впровадження державної програми з утвердження гендерної рівності».
Організаторам моніторингу також було важливо оцінити рівень відкритості органів влади і те, яким чином забезпечується доступ до інформації. «На більшості сайтів міністерств не надається ані інформація про осіб чи підрозділи, відповідальні за впровадження політики рівних прав і можливостей, ані ґендерно диференційована статистика чи показники», - підкреслила під час свого виступу Наталія Точиленкова, координатор гендерних програм ВГО «Жіночий консорціум України».
Довідково:
Державну програму з утвердження гендерної рівності в українському суспільстві було ухвалено в грудні 2006 року.
Відповіді на запитання Моніторингу надала 21 установа державного рівня (здебільшого, центральні органи виконавчої влади) та 23 обласні державні адміністрації та державні адміністрації міста Київ і Первомайськ Миколаївської області.
Ініціативу з проведення моніторингу було підтримано Міжнародним фондом «Відродження».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
Категорії розділу | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Вхід на сайт |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|