Конкурс соціальної реклами «Молоді рекламісти» запрошує взяти участь
Ти мрієш змінити життя на краще? Тобі не байдуже майбутнє твоєї родини, друзів, України та усього людства? Ти бачиш проблеми сучасного суспільства та вже маєш ідеї, як звернути на них увагу інших людей? Візьми участь у конкурсі соціальної реклами «Молоді рекламісти».
З 8 по 21 жовтня 2011 року Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Молоді регіони» проводитиме конкурс робіт молодих та креативних рекламістів. Найбільш цікаві відеоролики з кожної номінації отримають визнання та будуть розповсюджені на сайтах організаторів, рекламних відео-бордах міста.
Мета конкурсу – привернути увагу до соціально важливих проблем молоді України; спонукати молодих та креативних рекламістів продовжувати свою творчу діяльність у соціальній сфері.
Етапи конкурсу
Відбірковий етап конкурсу розпочинається 8 жовтня 2011 року. Останній день подання конкурсних відеороликів – 18 жовтня 2011 року. Результати відбіркового етапу будуть оголошені на сайті організації 19 жовтня 2011 року.
Усі конкурсні роботи, які пройшли відбір візьмуть участь у фіналі конкурсу.
21 жовтня 2011 року автори найкращих робіт презентують свої ідеї перед журі конкурсу на святковому заході, присвяченому Дню рекламіста, у бізнес-центрі «Белгравія» (м.Київ, вул.Прорізна18/1г).
Вимоги до конкурсних робіт
У конкурсі можуть взяти участь оригінальні відеоролики молодих людей, що розкривають актуальні проблеми суспільства. Максимальна тривалість конкурсних відео15-30 секунд.
Проблема в сюжеті має бути важливою та гострою для сучасного суспільства. Високо оцінюється інноваційний підхід у висвітленні проблеми, а також здатність ролику викликати емоційну реакцію глядачів. Ролики мають бути виконані у рамках етичних та моральних норм.
До участі у конкурсі не допускаються роботи порнографічного змісту та зі сценами насильства. Також роботи будуть перевіряти на наявність плагіату. Тематика робіт та номінації конкурсу
Серед найкращих робіт після презентації авторів будуть визначені переможці у чотирьох номінаціях. Теми робіт учасники вибирають самостійно. Приклади у кожній номінації наведено нижче.
Номінація 1: Соціальна реклама освітньої та професійної діяльності
Ґрунтовна освіта сьогодні – престижна робота завтра! Маєш мрію – йди до своєї мети! Завжди є робота гідна твоєї уваги!
Номінація 2: Соціальна реклама здорового способу життя
Здорова людина – здорова країна – здорова планета. Усе починається з тебе!
Номінація 3: Соціальна реклама патріотичного спрямування
Чесність та щирість – запорука злагоди в родині. Україна – єдина родина!
Номінація 4: Соціальна реклама з прав людини та громадянина
Захищай свої права – будь справжнім громадянином України!
Кожен учасник може подати 1 конкурсну роботу в кожній номінації. Конкурсну роботу може подавати 1 автор або колектив авторів із зазначенням повного імені, прізвища, ім’я по-батькові та контактів (телефон, e-mail). До участі в конкурсі запрошуються старшокласники, студенти та активна креативна молодь.
Конкурсні відеоролики потрібно надіслати до 18 жовтня 2011 року на адресу конкурсу:smru-08@ukr.net з поміткою ДЕНЬ РЕКЛАМІСТА.
У разі виникнення запитань чи відсутності відповіді про отримання вашої роботи, звертайтеся до: 066-131-08-96, Кучер Андрій.
|