У круглому столі взяли участь директор Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні Штефан Мойзер; національний експерт з гендерної політики, радник з гендерних питань Міністерства соціальної політики України Лариса Кобелянська; представники вищих навчальних закладів та Всеукраїнської мережі центрів гендерної освіти ВНЗ України.
Обговорюючи важливість впровадження гендерних підходів у освіті, заступник Міністра Павло Полянський зазначив, що гендерність не є ознакою статевих відмінностей, а розуміння сутності взаємодії статей на принципах паритетності й гендерної рівності, що потребує подолання в суспільному просторі гендерних стереотипів, які складалися протягом тривалого часу.
Заступник Міністра нагадав, що в Україні прийнятий Закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», який набрав чинності ще у 2006 році. Павло Полянський зазначив, що «необхідно визнати, що багато з правових приписів цього Закону залишилося на рівні побажань».
За словами Павла Полянського, питання гендерної рівності впливають на політичний та економічний стан країни; де дотримуються цього принципу – розвиток суспільства досягає успіху. Тому, як зазначив заступник Міністра, важливою та корисною у розбудові громадянського суспільства є думка експертів з питань гендерної рівності. Павло Полянський закликав учасників круглого столу долучитися до питань освіти і подати завку на участь в установчих зборах Громадської ради при Міністерстві освіти і науки України.
У свою чергу, директор Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні Штефан Мойзер зазначив, що в 2011 року за підтримки фонду та Федеративної Республіки Німеччини розпочав свою роботу Центр гендерної освіти в Україні. Штефан Мойзер підкреслив, що зараз в Україні налічується вже 21 таких центрів. За його словами, проблеми гендерної рівності існують і в європейських країнах. Необхідно подолати стереотипи та впроваджувати гендерну рівність, використовуючи потенціал людини, незалежно від її статті.