12:33 В Україні проводять конкурс соціальної реклами на тему гендерної рівності | |
Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні пропонує всім охочим створити соціальну рекламу на тему гендерної рівності з призовим фондом 10 000 грн. Конкурс проводиться в межах фестивалю соціальної відеореклами «Molodiya Festival-2015». Як інформують організатори фестивалю, у категорії «Гендерна рівність» приймаються відео, які піднімають питання гендерної нерівності в українському суспільстві, привертають увагу до дискримінації жінок в різних сферах життя, дискримінації ЛГБТ (лесбійок, геїв, бісексуальних та трансгендерних людей), а також пропонують моделі вирішення проблем. Переможці у категорії «Гендерна рівність» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні. Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж - до 1 хв.; кількість робіт від одного/однієї учасника/учасниці – необмежена. Дедлайн – 15 вересня 2015 р. Призовий фонд фестивалю становить понад 40 000 грн. Детальніше про конкурс можна прочитати на сайті фестивалю.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
Категорії розділу | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Вхід на сайт |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|