В межах реалізації проєкту Європейського Союзу «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав та можливостей жінок і молоді» у Харківській області з 1 жовтня стартувала інформаційна кампанія «Обирай професію за ПОКЛИКанням».
Основною метою кампанії є мотивування абітурієнток та абітурієнтів до вибору професій, в основі якого лежить усвідомлення власних цінностей, інтересів та здібностей, вихід за рамки традиційних гендерних ролей і стереотипів.
Протягом жовтня в соціальних мережах, у публічних місцях міста транслюватимуться 4 відеоролики про жінок та дівчат Харкова у певних видах професійної діяльності: мистецтві, захисті Вітчизни, ІТ та державному управлінні зі спільним слоганом «Це – жіноча справа».
У просторі Центру гендерної культури в партнерстві з державними та громадськими організаціями для підлітків та дорослих проводитимуться різноманітні тематичні заходи:
- воркшоп для вчительства «Обирай професію за ПОКЛИКанням»;
- виставка в Музеї жіночої та гендерної історії «Жіноча справа»;
- групові профорієнтаційні консультації;
- майстер-класи від запрошених фахівчинь, які працюють у так званих «нежіночих» професіях».
Фіналізуватиме кампанію масовий івент «Тест-драйв «Професія – за ПОКЛИКанням», що пройде у просторі АРТ-заводу «Механіка» за участі ВНЗ, різних освітніх проєктів та ініціатив та допоможе учасницям й учасникам зробити усвідомлений вибір перед вступною кампанією-2020 на підставі природних здібностей та покликання.
Всі події висвітлюватимуться у ЗМІ та на сторінках Центру гендерної культури у фейсбуці та інстаграмі. |