20:49 ПЛАТФОРМІ EDWAY — 1 РІК | |
Як швидко летить час! Ніби нещодавно ми тільки представили Національну платформу можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay» під час весняної Онлайн-толоки. А сьогодні вже відзначаємо один з рік з моменту, як платформа працює у відкритому доступі для всіх, хто хочуть без жодних обмежень підвищувати свою кваліфікацію й навчатися протягом життя. Ось вона, наша довгоочікувана праця, яка стала освітнім компаньйоном для тисяч освітян Хочемо поділитися результатами роботи та показати наші досягнення.
Чим наша платформа така особлива?
Ідемо в новий рік існування платформи з ще більш сміливими планами й ідеями! Дякуємо за довіру й підтримку, друзі Платформа розробляється та обслуговується громадською організацією «ЕдКемп Україна» та ТОВ Прозорі рішення за підтримки Міжнародний фонд “Відродження” та за участі інституційних партнерів — Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, державної установи Український інститут розвитку освіти, Державна служба якості освіти України, Освітній омбудсмен Сергій Горбачов, Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики». ГО «Центр гендерної культури» (м. Харків) запрошує вчительство з усіх регіонів України приєднатися до платформи EdWay, прозорого, спільного, професійного простору, і обрати для себе можливість підвищити кваліфікацію за темою «Основи гендерної культури вчительства», напрям «Розбудова громади і держави». За 8 годин активної роботи в онлайн форматі ви зможете удосконалити знання та вміння щодо впровадження гендерного підходу в діяльність ЗЗСО на засадах недискримінаційності та інклюзивності в освіті; поглибити обізнаність з питань законодавства у сфері забезпечення гендерної рівності; оволодіти методичним інструментарієм для проведення гендерночутливих уроків, позакласних заходів і створення гендерночутливого освітнього простору. Деталі за посиланням: | |
|
Всього коментарів: 0 | |
Категорії розділу | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Вхід на сайт |
---|
Календар |
---|
Статистика |
---|