Головна » Статті » Дослідження |
В Категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
|
|
|
|
У 2006 році Кабінет міністрів затвердив Державну програму з утвердження ґендерної рівності в українському суспільстві на період до 2010 року. Проте дані статистики, численних моніторингів, досліджень, та навіть просто щоденний досвід підказують, що ні у 2010 році, ні зараз, у 2014, українське суспільство не наблизилося до досягнення гендерної рівності, і нова Державна програма – цього разу із забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року, прийнята минулого року, навряд чи забезпечить суттєвий прогрес у цьому напрямку. |
Інститут масової інформації вирішив перевірити методом 3R-аналізу* стан гендерної рівності в українських ЗМІ. Для цього ми проаналізували наповнення одного випуску шести всеукраїнських видань: газет «Сегодня», «Комсомольська правда», «Факти» й тижневиків «Український тиждень», «Кореспондент», «Коментарі». |
![]() Нещодавно повідомлення багатьох засобів масової інформації рясніли заголовками на кшталт «Україна очолила список країн, які страждають від торгівлі людьми». При цьому в них наводилися посилання на Міжнародну організацію з міграції (МОМ), яка зазначила, що за кількістю жертв торгівлі людьми, які звернулися за допомогою до цієї інституції, Україна дійсно посіла 1 місце. Юрій Чумак |
Неймовірні пригоди ґендерної теорії в Україні сягнули тієї стадії, де критично-революційний потенціял поняття «ґендер» уже майже вичерпав себе. Відповідно, для критичної думки наступають часи нової риторики й нових теорій: можливо, це, нарешті, час для фемінізму? |
|
Сексистская реклама вызвала возмущение даже у завсегдатаев ресторана. Как бороться с сексизмом в рекламе, который в Украине нередко становится основой продвижения на рынок товаров и услуг. |
|
Категорії | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Вхід |
---|
Пошук |
---|
Партнери |
---|
Total online: 3 Guests: 3 Users: 0 |