- Чому феміністичне мистецтво визначає кухню епіцентром патріархату?
- Які гендерні ієрархії приховує «мистецький простір»?
- Чи навчилася одна українська художниця розпізнавати насилля над власним тілом?
- Як сталося, що в’язання стає феміністичним проектом?
- Чи варто вважати Femen формою сучасного мистецтва?
- А чи легко віднайти гендер у сучасній українській літературі? А в парку відпочинку або на дитячих фестивалях? В архітектурі, врешті решт?
Про це і про дещо інше можна дізнатися з авторських текстів Катерини Ботанової, Алевтини Кахідзе, Жанни Кремер, Олени Малахової, Надії Парфан, Ірини Соломатіної, Тетяни Щурко, Наталії Чермалих та деяких інших майстринь, чиї статті увійшли до нового числа журналу «Я».
|