- Чому феміністичне мистецтво визначає кухню епіцентром патріархату?
- Які гендерні ієрархії приховує «мистецький простір»?
- Чи навчилася одна українська художниця розпізнавати насилля над власним тілом?
- Як сталося, що в’язання стає феміністичним проектом?
- Чи варто вважати Femen формою сучасного мистецтва?
- А чи легко віднайти гендер у сучасній українській літературі? А в парку відпочинку або на дитячих фестивалях? В архітектурі, врешті решт?
Про це і про дещо інше можна дізнатися з авторських текстів Катерини Ботанової, Алевтини Кахідзе, Жанни Кремер, Олени Малахової, Надії Парфан, Ірини Соломатіної, Тетяни Щурко, Наталії Чермалих та деяких інших майстринь, чиї статті увійшли до нового числа журналу «Я».
Переглядів:
1117
|
Додав:
dvm
|
Дата:
29.05.2013
|
| |