Редакційна колегія збірника наукових праць
«Гендерна парадигма освітнього простору»
запрошує дописувачів до участі у другому випуску.
У збірнику наукових праць «Ґендерна парадигма освітнього простору» публікуються оригінальні (раніше ніде не опубліковані) статті теоретичного та експериментального характеру з актуальних проблем теорії та історії педагогіки (ґендерний аспект), методологічних основ ґендерної освіти та практики ґендерного виховання учнів і студентів у закладах освіти та позашкільних установах.
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ НАУКОВОГО ВИДАННЯ:
- Теоретико-методологічні засади ґендерної освіти.
- Ґендерний підхід в освіті: історико-педагогічний аспект.
- Реалізація ґендерного підходу в навчальному процесі: дитячий садок – школа – ВНЗ
- Ґендерний вимір сучасного життя: соціокультурні проблеми виховання.
- Ґендерна компетентність педагога: методичний супровід.
- Досвід Всеукраїнської мережі осередків ґендерної освіти.
- Рецензії