Оголошення громадських організацій

У категорії оголошень: 5
Показано оголошень: 1-5



До уваги студентів!

З нагоди святкування в Україні Дня матері Центром підтримки сім’ї СумДУ оголошується конкурс успішних історій про студентські сім’ї. Пропонований формат представлення історій – оповідання та/або фотографії. 
Найкращі роботи будуть відзначені призами та розміщені на сайті проекту http://www.leleka.sumdu.edu.ua/uk/.
 
Для участі у конкурсі надсилайте, будь-ласка, свої роботи на електронну адресу: leleka@sumdu.edu.ua, вказавши ПІБ, назву навчального закладу, курс та спеціальність навчання, контакти (телефон та ел.адресу). Фотографії мають супроводжуватись підписом/назвою, оповідання – заголовком.

Кінцева дата подання конкурсних робіт – 10 травня 2013 року. 

Контактна особа: Юлія Савельєва, координатор проекту, 050 288 10 38. 
Конкурс проводиться у рамках реалізації проекту Сумського державного університету «Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах» за підтримки Європейської Комісії.
оголошення | Переглядів: 4431 | Дата: 16.04.2013 | Коментарі (0)

Гендерний ресурсний центр та Центр підтримки сім’ї СумДУ оголошує 
конкурс на кращий візуально-інформаційний супровід проекту

"Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах"

Номінації конкурсу:
ЛОГОТИП     
ГАСЛО/СЛОГАН    
ВІДЕОРОЛИК       
ЛИСТІВКА

Мета конкурсу:
  • створити якісну соціальну рекламу, яка несе розуміння актуальності заявленої теми та пропагує втілення в громаді сприятливих до сім’ї умов; 
  • спонукати суспільство до переосмислення сучасних ролей чоловіка та жінки – в професійній, сімейній та батьківській сферах; 
  • сприяти усвідомленню потреби досягнення гендерної справедливості як запоруки гармонійної реалізації кожної особистості. 
Ключові слова / теги:

СІМ’Я, БАТЬКІВСТВО, МАТЕРИНСТВО, ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО, УНІВЕРСИТЕТ, СУСПІЛЬСТВО, ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ, СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ, ДОМІВКА, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ЗАХИСТ, "ЗАКЛАД, ДРУЖНІЙ ДО СІМ’Ї”.

Вимоги:

  • Дотримуватись технічних вимог до виготовлення рекламної продукції – високоякісне відео, фотознімки у цифровому форматі (JPEG-формат), не менше, ніж 2560 х 1920 пікселів, або малюнки, виконані в редакторах Photoshop, Coral draw.
  • Надіслати роботу до 30.11.12 за адресою: uliana75@ukr.net
Критерії оцінки:
  • Відповідність темі «Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах». Чи дійсно створена робота привертає увагу до заявленої теми, пропагує створення рівних можливостей для самореалізації чоловіків і жінок у професійній, сімейній та батьківській сферах? Чи спонукає робота до розуміння важливості всіх перелічених сфер у житті кожного з нас? 
  • Вплив на широку аудиторію. Чи буде розроблена соціальна реклама доступною і зрозумілою широкому загалу населення?
  • Креативність. Яскрава, оригінальна соціальна реклама.

За результатами конкурсу переможця у кожній номінації буде нагороджено грошовою премією.

Конкурс проводиться в рамках проекту "Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах". Розроблена рекламна продукція буде використана для інформаційної кампанії проекту – створення тематичного сайту, оформлення друкованої продукції проекту, а також у проведенні семінарів, тренінгів, масових просвітницьких заходів проекту на всеукраїнському рівні. Відеоролик транслюватиметься на сайті проекту, сайті СумДУ, в соціальних мережах та доступних інформаційних ресурсах міст-учасників проекту.

Найкращі роботи будуть презентовані в м. Суми на прес-конференції з нагоди початку реалізації проекту "Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у вищих навчальних закладах".

За додатковою інформацією звертайтесь, будь-ласка, 
за телефоном: 050 288 10 38. 
Контактна особа – Юлія Савельєва.

оголошення | Переглядів: 1660 | Дата: 18.11.2012 | Коментарі (0)

За умовами конкурсу «DeFiLe по життю» дівчатам пропонується написати есе на тему лідерства – як вони бачать своє майбутнє, як вони планують свою громадську активність, що б вони хотіли зробити для свого населеного пункту і т.д.

Етапи конкурсу «DeFiLe по життю»:
7 жовтня – старт конкурсу;
з 7 жовтня до 7 листопада – прийом есе (есе відправляти за адресою profcom@pit.org.ua Публікація есе на сайті буде проходити протягом доби з моменту його отримання);
з 07 листопада до 07 грудня – онлайн-голосування зареєстрованими на сайті ПІТ.Ua відвідувачами;
09 грудня – оголошення переможниць;
10 грудня – (до Дня Прав людини) вручення призів.

Всі деталі про конкурс та умови участі - на порталі Жіночого комітету ПІТ.Ua
оголошення | Переглядів: 2187 | Дата: 12.09.2011 | Коментарі (0)

Вестмінстерський консорціум і Лабораторія законодавчих ініціатив оголошують конкурс для українських неурядових організацій на участь у ТРЕНІНГУ «СПІВПРАЦЯ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ І ПАРЛАМЕНТУ». Ми запрошуємо взяти участь у конкурсному відборі представників вітчизняної громадськості, що спеціалізуються на захисті прав людини, а також мають досвід та амбіції співпраці з Верховною Радою України. Тренінг відбудеться у Києві у другій половині жовтня 2011 року. Витрати на проїзд і проживання учасників покриватимуться організаторами. Орієнтовна кількість учасників – 16 осіб.

Метою тренінгу є опанування українськими неурядовими організаціями знань, умінь і навичок підготовки доказової бази для комітетів Верховної Ради України, а також презентації позиції громадськості перед Парламентом. Учасники тренінгу матимуть можливість пройти курс навчання, а також апробувати набуті знання шляхом підготовки звітів для Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин і їх презентації під час комітетських слухань.
Тренінг складатиметься з двох частин:
Перша навчальна частина тренінгу (2 дні) відбудеться 18-19 жовтня 2011 року. Під час навчання учасники матимуть можливість:
- ознайомитися з формами та стратегіями роботи з Парламентом і парламентськими комітетами;
- опанувати практичні рекомендації щодо роботи з комітетами (збір доказів, підготовка звітів, презентація доказової бази);
- вивчити українські та зарубіжні приклади ефективної співпраці громадських організацій і парламентських комітетів;
- апробувати набуті знання під час інтерактивних завдань.
Після завершення дводенного навчання протягом тижня учасники будуть зобов’язані використати набуті знання, вміння та навички шляхом роботи над конкретними питанням, що цікавить їх та їхні організації.
Друга частина тренінгу (1 день) відбудеться протягом останнього тижня жовтня 2011 року. В ході останнього тренінгового дня учасники матимуть можливість презентувати, а також обговорити їхні напрацювання по конкретних питаннях з колегами та тренерами. Результатом другої частини тренінгу мають стати готові звіти, які будуть представлені Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин, а також їх презентації їх під час комітетських слухань.
Для участі у конкурсі необхідно заповнити аплікаційну форму та надіслати її на електронну адресу Helen@laboratory.kiev.ua до 26 вересня 2011 року (понеділок); тема листа – Тренінг «Співпраця НУО та Парламенту». За більш детальною інформацією можна звертатися за вказаною електронною адресою або за телефоном +38(044) 531 37 68, контактна особа – Олена Чебаненко.
Тренінг «Співпраця неурядових організацій і парламенту» є частиною Програми посилення кадрової спроможності Апарату Верховної Ради України, який реалізують Вестмінстерський консорціум і українські партнери.
 


 

оголошення | Переглядів: 1847 | Дата: 06.09.2011 | Коментарі (0)

Триває збір підписів під зверненням до керівників демократичних країн світу з проханням застосувати санкції до українських чиновників, які порушують права людини та причетні до політичних переслідувань в Україні.

Приєднуйтесь!


Деталі тут: http://helsinki.org.ua/index.php?id=1307592518

оголошення | Переглядів: 1799 | Дата: 13.06.2011 | Коментарі (0)


Четвер, 31.10.2024, 04:49
Вітаю Вас Гость

Категорії розділу

звернення [3] оголошення [5]

Пошук

Вхід на сайт

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0